Latest News

Roket Air : Pelancar Roket Air Sasaran

Assalamualaikum..

LIHAT PELANCAR KAMI <--- KLIK SINI (TERKINI 2015)



Kali ni aku nak kongsikan tentang Roket Air. Sebagai seorang yang obses nak memberi inspirasi kepada anak muda untuk meminati sains, otak aku memang bergeliga pasal benda-benda macam ni.

Banyak modul-modul yang bermain di kepala aku tapi yang ini begitu menarik minat aku kerana:
- aktiviti/ pertandingan roket air ini dijalankan di sekolah2
- aktiviti ini sarat dengan sains fizik.

Melihatkan ramai yang memerlukan kit ini, aku mengambil inisiatif membuat perubahan dalam kit roket air. Maka terhasillah pelancar roket air yang aku namakan " rainbow water rocket".




Sebagai hobi, aku turut jual kit ini untuk mereka yang memerlukan.


Maklumat lanjut tentang pelancar & review pelancar boleh tengok kat sini http://alexazizkhan.blogspot.com/2014/04/maklumat-pelancar-roket-air-rainbow.html




Sekian.
Terima kasih kerana sudi baca post ni.






Sekiranya anda ingin dapatkan SAMPEL ROKET AIR kami, hanya RM 10.00 RM 5.00 sahaja. 



Hubungi --> Aziz



LIHAT PELANCAR KAMI <--- KLIK SINI (TERKINI 2015)


2 comments:

  1. 8 sekolah telah menerima pelancar ini. Alhamdulillah review yang baik.

    ReplyDelete
  2. Fully tested
    All is going great.
    Thanks

    ReplyDelete

alexazizkhan Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Theme images by Bim. Powered by Blogger.